Keyplus CRM – Müşteri İlişkileri Yönetimi Sistemi

…Keyplus CRM Müşteri İlişkileri Yönetim Sistemi, mevcut ve potansiyel müşterilerinizi, satışlarınızı, tedarikçilerinizi uçtan uça yönetmenizi sağlar…

Keyplus CRM, satış ve satış sonrası süreçleri yöneterek anlık olarak gün, hafta, ay, yıl olarak toplam satışları görüntüleyebilirsiniz. Müşteri bilgilerini ve görüşmelerini kayıt altına alarak, müşterilerin dijital hareketlerini takip eder, müşteri bazında özel fiyatlandırma oluşturmanızı sağlar. Hazır formlar ile teklif ve talep yönetimi sağlar hazır raporlar aracılığıyla satış, müşteri ve fiyatları analiz eder. E-mail otomasyonu ile otomatik mail gönderebilir, yazılım programı içerisinde haberleşme olanağı sağlar. Satış ekibinin performansını ölçerek kar/zarar analizi yapabilirsiniz. Hatırlatıcı ile yaklaşan teslimat, onaylanmış teklif, satış süreci ile ilgili bilgilerden uyarı alabilirsiniz.

  • Satış Yönetimi ile;

-Satışlarınızı anlık olarak izlemenizi,
-Ürünlere özel birden fazla fiyatlandırma yapmanızı,
-Raporlamalar ile satış stratejisi oluşturmanızı sağlar.

  • Teklif Yönetimi İle;

-Hazır formlar ile direkt mail gönderme,
-Teklif raporları ile analiz etme,
-Onaylı teklifleri direkt siparişe çevirmenizi sağlar..

  • Müşteri Görüşmeleri Yönetimi İle;

-Mevcut ve potansiyel müşterileriniz ile yapılan
görüşmelerinizi anlık olarak kayır altına almanızı,
-Müşteri bilgilerine ayrıntılı bir şekilde sistem
üzerinden ulaşabilmenizi,
-Özel fiyatları ev indirimleri tanımlamanızı sağlar.

Bilgi almak istediğiniz çözümlerimiz için demo talebinde bulunabilirsiniz.