Keyplus RETAİL – Perakende Satış Yönetim Sistemi

…İşletme birim ve şubeleriniz arasında iletişimi artırarak, tek ekran üzerinden tüm süreçlerinizi kolaylıkla kontrol edebilirsiniz.

Müşteri yönetiminin her aşamasını hızlı ve kolayca yönetme ve satış ekiplerinizin performansını kontrol edebilme imkanı sunar. İşletmenizde satışı yapılan tüm ürünlerin tedarikten kasaya kadar olan süreci izleyebilmenizi sağlar. Ürün kasadan geçtikleri an ve öncesi de olmak üzere güncel olarak stok sorgulaması yapar. Stok durumuna göre sipariş ve satın alma sürecinizi daha etkili bir şekilde yürütmenizi sağlar. Şubeleriniz arasında iletişimi artırarak, tek ekran üzerinden tüm süreçlerinizi kolaylıkla yönetebilir, stok ve cari hesap verilerini gün sonunu beklemeden alabilmenizi sağlar. Geçmişe dönük satış analizi çıkartabilme ve satışlarınızın yüksek olduğu dönemler ile düşük olduğu dönemleri karşılaştırarak yeni satış stratejileri belirler. Satış irsaliyesi düzenleme ve saniyeler içinde faturaya dönüştürebilme imkanı sağlar. Keyplus Retail ile, ürün ya da müşteriye özel kampanya, promosyon ve indirim yapabilirsiniz.

Bilgi almak istediğiniz çözümlerimiz için demo talebinde bulunabilirsiniz.